Windows 7 theme for Windows XP - تم ویندوز 7 برای ویندوز ایکس پی

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

Windows 7 theme for Windows XP - تم ویندوز 7 برای ویندوز ایکس پی

شاید شما هم جزء آن دسته از کاربرانی باشید که علاقه دارید ویندوز 7 داشته باشید اما یا نمی توانید آن را دانلود کنید یا نمی خواهید آن را خریداری کنید و یا تجهیزات سخت افزاری شما قابلیت اجرای این سیستم عامل را ندارد. به همین دلیل سایت نرم افزاری دانلود رایگان تم ویندوز 7 برای ویندوز xp را برای شما آماده کرده است که با نصب آن محیط ویندوز xp شما کاملا شبیه ویندوز 7 میشود. کافیست برای نصب این تم ویندوز ایکس پی مطابق فایل readme.txt عمل نمایید. امیدواریم از دانلود رایگان این تم ویندوز سون برای ویندوز ایکس پی لذت ببرید.

Windows 7 theme for Windows XP - تم ویندوز 7 برای ویندوز ایکس پی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:Windows 7 theme for Windows XP - تم ویندوز 7 برای ویندوز ایکس پی,ساعت 15:17  توسط محمدصابر مشایخی 

تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

بازی کرایسیس یک بازی واقعا جذاب با گرافیک فوق العاده است. داستان بازی از سه قسمت مختلف تشکیل شده است و از جایی شروع می شود که جسمی مثل شهاب سنگ شکل، از آسمان بر روی جزیره ای در زمین فرود می آید. با توجه به اینکه تمام شهاب سنگ ها در اتمسفر از بین می روند، جهانیان به این موضوع پی می برند که چیزی غیر عادی در مورد این شهاب سنگ وجود دارد. نیروهای نظامی کره شمالی، قبل از تمام کشور ها به این جزیره می رسند. آن ها این جزیره را ممنوعه اعلام می کنند. پس از آن ها، نیروی نظامی آمریکا وارد جزیره می شود. با ورود آن ها جنگ سختی بین آمریکا و کره شمالی در می گیرد.

در طول بازی شما نقش یکی از افراد نیروی نظامی آمریکا را بازی می کنید. در قسمت اول بازی شما باید با نیروی کره شمالی مبارزه کنید و آن ها را از راه خود بردارید. پس از مدتی مبارزه شما وارد قسمت دوم بازی می شوید. این طور که به نظر می رسد در این قسمت نیرو های فضایی نیز وارد جنگ شده اند. قصد اصلی آن ها احتمالا به دست آوردن زمین و تغییر آب و هوای آن است. در حقیقت آن ها می خواهند زمین را وارد عصر یخبندان کنند و برای اینکار از جزیره ای که در آن فرو آمده اند شروع می کنند.

در این بین کشور های مختلف نیز بر علیه آن ها، با یکدیگر متحد می شوند و بر علیه این موجودات فضایی به مبارزه می پردازید. پس از این اتفاقات، شما وارد قسمت سوم بازی می شوید که هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. شاید مهمترین نکته در مورد Crysis، وجود آزادی عمل در آن باشد. به طوری که شما در جزیره آزادید و می توانید به قسمت های مختلف آن بروید. این موضوع باعث می شود که بازیکنان احساس کنند که به راستی در یک جنگل قرار دارند و می توانند در آن آزادانه حرکت کنند. با این روش شاید شما، حتی اگر سه بار هم بازی را به اتمام برسانید، در هر بار احساس متفاوتی خواهید داشت.

سایت دانلود رایگان به دلیل اینکه از این بازی جذاب استقبال خوبی شده است برای شما یک تم ویندوز ایکس پی با نام Crysis Warhead تهیه کرده ایم , امیدواریم از دانلود رایگان این تم ویندوز لذت ببرید.

Hyperdesk Crysis Warhead Windows XP Theme - تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی,ساعت 15:16  توسط محمدصابر مشایخی 

تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی

یکی از قابلیت های ویندوز ایکس پی برای تغییر ظاهر منوها و پنجره ها تغییر theme ویندوز است. سایت نرم افزاری دانلود رایگان قبلا در این رابطه تم های بسیاری را در معرض دسترس کاربران گذاشته است. اینبار نیز یک تم ویندوز ایکس پی با نام DreamLH ساخته شده توسط کاربران بزرگترین مرجع گرافیک جهان به نام DeviantArt است. این تم با ترکیب رنگی مشکی و رنگ های هم خانواده سیاه محیط شیکی را برای ویندوز شما به ارمغان می آورد. این تم یک قابلیت خاص دارد و آن این است که دیگر شما مشکل نصب نخواهید داشت چون این تم خود به خود بعد از اجرا نصب می شود و در شاخه theme ویندوز ایکس پی قرار میگیرد. امیدواریم از دانلود رایگان این تم از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

DreamLH Windows XP Theme - تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی,ساعت 15:15  توسط محمدصابر مشایخی 

تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی

با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار ویندوز سون و ویستا می گذرد همچنان تعداد زیادی از کاربران از ویندوز ایکس پی استفاده می کنند. خیلی از کاربران مدت طولانی از این ویندوز استفاده کرده اند و ممکن از ظاهر تکراری این ویندوز خسته شده باشند.یک از راه های ایجاد تنوع تعویض تم ویندوز می باشد. به همین منظور سایت دانلود رایگان یک تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی برای دانلود آماده کرده است که قابلیت نصب بروی ویندوز ویستا را نیز دارد. امیدوارم از این تم لذت ببرید.

X-Zero Theme For Windows - تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تم بسیار زیبا برای ویندوز ایکس پی,ساعت 15:13  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد